فعالیت کانون شهید باکری در نانوایی امانی موسسه حضرت خدیجه (س) 

فعالیت کانون شهید باکری در نانوایی امانی موسسه حضرت خدیجه (س) 

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، نانوایی امانی موسسه حضرت خدیجه (س) قم در اختیار کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب قرار گرفت تا اقدام به پخت و توزیع نان در بین نیازمندان مناطق سیل زده کنند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، نانوایی امانی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم در اختیار کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب قرار گرفت تا اقدام به پخت و توزیع نان در بین نیازمندان مناطق سیل زده رودبار جنوب کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: نانوایی در شهر زهکلوت راه اندازی شده است و در راستای خدمت رسانی به مردم سیل زده، قریب یک هفته است که در این نانوایی مشغول فعالیت هستم.

وی در خصوص نحوه توزیع نان در بین نیازمندان سیل زده، بیان کرد: از طریق اطلاع رسانی در سطح شهر و فضای مجازی، مردم سیل زده ساکن شهر از راه اندازی این نانوایی مطلع شده و شخصا برای تهیه نان مورد نیاز خود مراجعه می کنند، ما نیز نان ها را به صورت رایگان به آنها تحویل می دهیم.


حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: برای بهره مندی مردم روستاهای محروم و سیل زده از خدمات این نانوایی، به دهیاران و شوراهای روستاها اعلام کردیم که برای تامین نان مورد نیاز خانوارهای نیازمند سیل زده به نانوایی مراجعه کنند.


مدیر کانون کانون فرهنگی هنری شهید باکری در پایان از حمایت مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و کمک های خیرخواهانه کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و خیرین برنامه سمت خدا نسبت به مردم سیل زده و نیازمند رودبار جنوب تشکر کرد.

پایان پیام/ 586